Wil jij geschiedenis te schrijven? Voel jij er wat voor om de historie van ons prachtige dorp nog beter toegankelijk te maken op onze vernieuwde website en onze pagina op Facebook?

Heb jij, net als wij, het idee dat de Historische Vereniging Boskoop (HVB) online nog een wereld te winnen heeft?

Kom ons dan helpen! Wij zoeken een creatieve, enthousiaste webredacteur om onze redactie te versterken.

Wat verdient het? Helemaal niets, maar tegelijkertijd de eeuwige dankbaarheid van meer dan 900 leden en een plaatsje in de geschiedenis.

Wat hebben wij te bieden?

• Je maakt deel uit van de redactie van de HVB. Deze bestaat nu nog geheel uit de redacteuren van Paktijd, ons magazine;
  • Creativiteit, eigen initiatief en enthousiasme worden herkend en gewaardeerd;
  • Je bent thuis bij een van de grootste verenigingen van Boskoop.

Wat vragen we van jou?

• Je kunt overweg met social media beheer en WordPress of wilt hiervoor een training volgen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal op een redelijk niveau;
  • Je hebt maandelijks ongeveer 4 tot 5 uur de tijd om content voor social media te ontwikkelen en te plaatsen;
  • Je bent een digitale denker: je snapt wat er nodig is om bezoekers te trekken en te behouden;
  • Je ziet denkt in kansen als het gaat om het delen van de geschiedenis van ons dorp

Heb je belangstelling? Mail dan een korte beschrijving van jezelf, je achtergrond en je vaardigheden naar ericstolwijk@ziggo.nl.

Reageren graag uiterlijk 15 januari 2023.

Wat hebben wij te bieden?

• Creativiteit, eigen initiatief en enthousiasme worden herkend en gewaardeerd;
  • Je bent thuis bij een van de grootste verenigingen van Boskoop.

Wat vragen we van jou?

• Je beheerst de Nederlandse taal op een redelijk niveau;

Reageren graag uiterlijk 15 januari 2023.