De Algemene Ledenvergadering (ALV) van donderdag 24 oktober kent een drukke, maar gevarieerde agenda.

Visie op erfgoed

De afgelopen tijd is hard gewerkt aan de Visie op het Cultuurhistorisch Erfgoed van Boskoop. Hiervoor zijn de leden al een aantal keer geraadpleegd. Het bestuur stelt de leden voor om op 24 oktober in te stemmen met de visie op hoofdlijnen.

Bestuurlijke zaken

Op de ALV legt het bestuur ook enkele financiële en bestuurlijke zaken voor aan de leden. Onder meer het voorstel om Fred Booy te benoemen tot voorzitter en Ans Bontekoe tot bestuurslid. Daarmee zou het bestuur weer op sterkte zijn.

Florareeks nummer 6

Na de pauze vertellen Pim Oxener en Gé Vaartjes een en ander over de historische bebouwing in Boskoop. Deze is onderdeel van de visie over het cultuurhistorisch erfgoed. Ook geven zij een inkijkje in het nieuwe deel van de Florareeks dat in 2025 zal verschijnen. In dit boek behandelen zij in woord en beeld Boskoopse interieurs uit de afgelopen eeuw.